Geoblog.pl    marcepan    Podróże    Azja Srodkowa    chociaz wolno, to dzialaja

chociaz wolno, to dzialaja

Kirgistan
Kirgistan, Bishkek

Ostatnia prosta z gor - powrot z Ala-Archa do Biszkeku. Dwie opcje - taxi za 1000 somow lub pieszkom do bram parku narodowego, skad jedzie marszrutka. Wybor - po 3 dniach wycieczek - byl oczywisty: nogi. I chociaz juz kilka godzin minelo od tego spaceru, nie chca nam tego zapomniec.

Na trasie spotkalismy swietujacych Kirgizow. Na zwyczajowe pytanie "Otkuda wy" i nasza odpowiedz, dostalismy radosna informacje, ze Polakiem jest giermanskij futbolist Podolski. A najgorsze w tym bylo, ze w nasza strone, dla uczczenia tego jakze milego spotkania, wyciagnela sie reka ze stakanem. Udalo nam sie tego nie dostrzec i szczesliwie wrocic na asfalt.

A w samym Biszkeku powtorka z rozrywki. Tydzien temu peregrynacje urzedowe, teraz - noclegowe. Okazalo sie jednak, ze albo miejsc zaznaczonych na planie miasta nie ma, albo ich ceny zapowiadaja najdrozej spedzona w zyciu noc. Zostal Nomad's Home.

Nomad's Home, w ktorym zgubili nasza rezerwacje, wiec mamy pokoj wspolny z jakimi ludzmi, ktorych obudzimy wracajac na noc po wieczorze spedzonym przed komputerem i przed piata rano szykujac sie na lotnisko.

Swoja droga, kafejki internetowe maja chyba lacza modemowe. Chociaz wolno, to dzialaja. Juz 3 godzine szykujemy Wam bloga. Na 2 stanowiska, symultanicznie (6 osobogodzin)

G: Napisz o tym, ze boli mnie gardlo.

Pisze. G. boli gardlo.

gosia
gosia - 2008-08-28 22:08
kochani, jak dobrze od Was usłyszeć. opowieści boskie - śmiałam się tak, że bałam się, ze dziewczyny pobudzę:) nie chorujcie pliz! i więcej!!!! wiecej piszcie i wiecej zdjec robcie. kanieszna!!!!!!!

Ann
Ann - 2008-08-29 10:25
G-woda z sola pomaga na gardło. Ale nie picie, tylko płukanie :) Dzięki za te wiadomości, czyta się je jednym tchem. Trzy godziny na bloga robią wrażenie; ale chyba nie należy sie poddawać takim drobnym przeciwnościom losu. Powodzenia dalej!

tajemniczykontrolerlotów
tajemniczykontrolerlotów - 2008-08-29 23:50
no mużcziny i żeńszcziny, z rozrywek w frunze na weekend: a) szkółka niedzielna prowadzona w Centrum Mniejszości Narodowościowych przez Stowarzyszenie Kulturalno-Oświatowe "Odrodzenie", b) msza odprawiana w języku polskim - proboszczem rzymsko-katolickiej parafii jest ksiądz Aleksander, są również inni księża z Polski, c) odwiedziny na uniwerku - mają tam polonistykę :). to teraz wiecie czego unikać i do czego się garnąć. nauką, wiarą i pracą... ;). ok, udanych wakacji!

tajemniczykontrolerlotów - 2008-08-31 15:47
żeńszcziny i mużcziny (no, właściwie, ehmm jeden mużyk - ale w znaczeniu polskiego regionalizmu nie zaś hmm stricte rosyjskojęzycznym)! paka! po tej przydługiej invocatio: skażitie pazałsta, kuda nowe wpisy?!